Contact   |   Volg ons TwitterFacebookInstagram
Volg ons TwitterFacebookInstagram

Klanttevredenheidsonderzoek

Eind 2018 voerden wij een klanttevredenheidsonderzoek uit onder bezoekers van zwembad Hoornse Vaart en zwembad De Hout. Hartelijk dank voor uw input!

Ons onderzoek richtte zich met name op de drie speerpunten. Op onze zwemlessen in zowel het Instructiebad als het Golfslagbad, op recreatief zwemmen en op ons 50-meterbad als wedstrijd-/trainingslocatie. Wij ontvingen van u een 7,4 als gemiddeld eindcijfer. Een stijging van 0,1% ten opzichte van 2016. Daar zijn wij blij mee.

Wat gaan we nu doen

Op basis van de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek in sportcomplex Hoornse Vaart zullen wij ons focussen op de volgende verbeterpunten:

  • Watertemperatuur douches
    Begin juli wordt er een nieuw spoelsysteem geïnstalleerd. Hiermee hopen wij het verschil in watertemperatuur van de douches opgelost te hebben. Wanneer alle 20 douches tegelijkertijd in gebruik zijn, zal de waterdruk nooit optimaal zijn.
  • Netheid douches, gangen en kleedkamers
    Dit gaat met name om de gang naar het 50-meterbad. Het blijft voor ons een uitdaging om deze gangen goed schoon te houden. Op deze gang lopen zowel mensen met schoenen van buiten als mensen met blote voeten. Dit heeft onze aandacht. We kijken hier kritisch naar en streven er naar ook hier verbeteringen door te voeren.
  • Bij drukte kunnen variëren in een extra borstcrawl- en of schoolslagbaan
    Voor dit verbeterpunt bij het 50-meterbad zijn extra bordjes gemaakt waardoor we meer kunnen variëren en een extra borstcrawlbaan of schoolslagbaan kunnen inzetten bij drukte. Deze heeft u wellicht al gezien in het bad.

Zwembad De Hout

Bij zwembad De Hout kwamen twee belangrijke verbeterpunten naar voren: De watertemperatuur van het zwembad en het aantal douches.

  • Watertemperatuur van het zwembad
    De watertemperatuur is constant 30 graden. Zowel de kwaliteit van het zwemwater als de temperatuur worden twee keer per dag gemeten. Dit is belangrijk voor ons, juist ook omdat we regelmatig bezoekers met medische klachten tot onze klanten mogen rekenen. De watertemperatuur heeft dus altijd onze aandacht.
  • Het aantal douches
    Momenteel monitoren we of het aantal douches past bij het aantal bezoekers die wij ontvangen.